הכל על חשיבותה של מערכת כריזת חירום בזמן פינוי

auto-361475_640

מערכת כריזת חירום אולי לא תשמש אתכם על בסיס יומיומי, אך בזמני חירום מדובר במערכת חשובה במיוחד אשר יכולה להוות הצלת חיים של ממש בשעות חירום. לכן, בכל בית עסק חשוב להתקין מערכת שכזו ולבצע בדיקות תקופתיות וטיפולי תחזוקה שוטפים בכדי להבטיח שבשעת חירום תוכלו לעשות בה שימוש ללא כל בעיה.

מערכת כריזת חירום לעסק תאפשר בשעת חירום לידע את כל הנמצאים בעסק בדבר מצב החירום וכך תמנע מצבים בהם אנשים אשר נמצאים במרחק מה מהסכנה אינם מודעים אליה עד שכבר מאוחר מדי. מצבים כאלו קורים לרוב במקרים של שריפות בהם השריפה מתחילה במוקד מסוים וכל אלו שרחוקים ממנו אינם יודעים על התפשטות השריפה עד שהיא מתקרבת אליהם, ועד שהם בסכנה מוחשית וברורה יותר.

היתרונות של מערכת כריזת חירום לעסק

כאמור, מערכת כריזת חירום לעסק הינה מערכת חשובה מאוד שאסור לכם לוותר עליה. מערכת שכזו תעניק לכם יתרונות רבים, כמו:

  • שמירה על הביטחון של העובדים ושל הלקוחות בבית העסק.
  • התראה לגורמים אשר נמצאים סביב העסק על הסכנה.
  • פינוי מהיר ויעיל יותר במקרי חירום.
  • אפשרות לאתר נעדרים בשעת חירום באופן יעיל יותר.
  • אפשרות להתקין מערכת עם הפעלה אוטומטית במקרה בו מתגלה סכנה (כמו בעת זיהוי עשן, למשל).
  • במקרים של זיהוי פריצה למתחם המערכת ניתן להשתמש בכריזה האוטומטית וכך לעצור את הפריצה בזמן ולהבריח את הפורצים.

בחירה במערכת כריזה המתאימה לעסק שלכם

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מערכות כריזה לעסקים, לכן לפני שאתם בוחרים במערכת שכזו, חשוב לבחון אותה היטב בכדי להיות בטוחים בכך שהיא תתאים לסוג העסק שלכם ושבמקרה הצורך תוכלו לעשות בה שימוש בקלות וביעילות.

הבדיקה הראשונה שעליכם לבצע הינה בדיקה של הפונקציות במערכת. אתם יכולים למצוא מערכת כריזת חירום לעסק אשר מאפשרת לבצע כריזה בלבד, ולעומתה מערכות משוכללות יותר אשר כוללות התחברות לגלאי העשן או למערכות הבטיחות בעסק, מערכות אשר מסוגלות לבצע כריזה אוטומטית מותאמת אישית ועוד. משום כך, חשוב לבדוק את המערכות השונות ואת הפונקציות שהן מציעות, וכמובן – את ההתאמה של הפונקציות הללו לצרכים של העסק שלכם.

בנוסף, עליכם לבדוק את עוצמת הכריזה. אם השטח בו ממוקם בית העסק שלכם הינו שטח גדול, עליכם לבחון האם בכל פינה ישמעו את המערכת במקרה של מצב חירום, כך שהיא באמת תמלא את יעודה בצורה הטובה ביותר.

8 באוגוסט 2016 / מידע מקצועי

Share the Post

Call Now Button