כל מה שצריך לדעת על התקנת מצלמות אבטחה

window-1

מצלמות אבטחה עשויות למנוע מפורצים פוטנציאליים לפרוץ לביתכם, לתפוס את זהות הפורצים השונים, לסייע לכם לעקוב אחר הנעשה בבית ועוד. מצלמות אבטחה יכולות למנוע מכם בעיות פוטנציאליות רבות.

מה צריך לדעת לגבי התקנת מצלמות אבטחה בבית?

לפני שמתקינים מצלמות אבטחה בבית יש לבדוק אילו אופציות קיימות בשוק ולבחון את המוצרים והטכנולוגיות השונות בתחום. לאחרונה, השימוש במצלמות אבטחה נעשה נפוץ הרבה יותר, וכתוצאה מכך גם ריבוי הטכנולוגיות וסוגי המצלמות.

מהן הסיבות לכך שאנשים בוחרים להתקין מצלמות אבטחה?

אנשים רבים בוחרים להתקין מצלמות אבטחה בבית שלהם על מנת למנוע פריצות לבית, או לחילופין, על מנת שיהיה ניתן לזהות את הפורץ במקרה שכבר ישנה פריצה. בנוסף, מצלמות אבטחה יכולות להיות גם בתוך הבית עצמו. אנשים שמעסיקים עוזרות ניקיון בבתיהם או מטפלים רוצים לעקוב אחר הנעשה בבית. כך, שאם במקרה נעשה מעשה של גניבה, התעללות בילד, קשיש או חסר ישע – יהיה ניתן לעקוב אחר המקרה ולטפל בו באופן משפטי לצורך שמירת עדויות וראיות.

מה צריך לדעת טרם רכישת מצלמת אבטחה?

טרם התקנת מצלמות אבטחה יש לבחון את אופן השימוש במצלמה ואת המטרת השימוש בה. ישנם סוגים רבים של מצלמות אבטחה וקיימים הבדלים רבים הבאים לידי ביטוי באיכות, במחיר, פונקציות שימוש שונות של המצלמה וכו'. לדוגמא, קיימות מצלמות אבטחה המשומשות למעקב זמני, בעוד אחרים משמשות למעקבים קבועים וממושכים יותר.

היכן להתקין מצלמות אבטחה?

לפני שמתקינים מצלמות אבטחה בבניין, חשוב לדעת היכן למקם את המצלמות, והאם יש צורך להתקין מצלמה גדולה או קטנה יותר. טרם התקנת מצלמות אבטחה לבית, מומלץ להתייעץ עם מומחים בתחום, כך שתוכלו להתקין את מצלמות האבטחה בבית שלכם באופן המיטבי ביותר ובבטחה.

דברים נוספים שכדאי לשים לב אליהם

ראיית לילה – חשוב מאוד לשים לב שהמצלמה יכולה לצלם באופן ברור בלילה ובתנאי חושך. אחרת, המצלמה לא תצלם היטב ולא תוכלו לזהות את האנשים המצולמים כלל.

תעודת אחריות – מומלץ מאוד להימנע מרכישת מצלמות אבטחה אשר לא כוללות תעודת ביטוח או אחריות. לעיתים עשויות להיות תקלות במצלמה או בעיות משמעותיות שימנעו את התפקוד התקין של מצלמות האבטחה בבית. במקרים בהם אין אחריות מלאה, זה עלול להשאיר אתכם עם מצלמה חסרת תועלת. או לחילופין, יכול להיות שתיאלצו לשלם לא מעט כסף לאיש מקצוע שיתקן את הבעיה.

מומלץ להיעזר באיש מקצוע לצורך התקנת מצלמות אבטחה בבית

בשורה התחתונה, יש להיעזר באנשי מקצוע מנוסים שמכירים את התחום על מנת שתקנו את מצלמות האבטחה הטובות ביותר עבורכם שתתאים לבית שלכם ולצרכים האישיים שלכם. מדובר בעניין אינדיבידואלי, ויש להתאים את המצלמות אבטחה אל הלקוח ולצרכים האישיים שלו. איש מקצוע מנוסה יתקין את המצלמה על פי כל התקנים הנדרשים, יבצע את כל התיקונים ההכרחיים.

7 ביולי 2019 / מידע מקצועי

Share the Post

Call Now Button