חשיבותם של גלאי אש בבתי עסק

81606332_custom-960×540

כבר בשנת 1968, נחקק בישראל חוק רישוי עסקים, המחייב את בעלי העסקים להגן על עסקיהם באמצעים של גלאי עשן וכיבוי אש. יותר מכך, חשוב להבין כי מהות החוק היא להגן בראש ובראשונה על האנשים הנמצאים בעסקים. בואו נדבר על החשיבות של אמצעים מתקדמים לגילוי אש לבטיחות עובדים ולקוחות בעסקים.

בין אם יש צורך להתקין ספרינקלרים בעסק, גלאי עשן או כל אמצעי אחר לגילוי עשן ואש, חשוב לעשות זאת נכון ובליווי אנשי המקצוע המתאימים. חשיבותם של גלאי עשו בבית העסק היא רבה, בין אם מדובר בסוג עסק המוכר מוצרים כאלו או אחרים. כמובן שישנם מוצרים דליקים פחות ומוצרים דליקים יותר, מה שיחייב את בעל העסק להבדיל בין סוגי אמצעי גילוי האש והעשן. במילים אחרות, אם למשל מדובר במפעל אשר עוסק בייצור של כימיקלים מסוכנים ודליקים, כמובן שיהיה הצורך להתקין מערכות מתקדמות מאוד לגילוי עשן ולכיבוי אש.

גלאי עשן וכיבוי אש בבית העסק

סוגי עסקים אחרים, אשר אינם עוסקים בייצור של חומרים דליקים, לא תמיד יחויבו בחוק בהתקנת אמצעים מתקדמים לגילוי אש. במקרים מסוימים, בתי עסק יוכלו לקבל אישור לעסק לאחר התקנת אמצעים יחסית פשוטים לכיבוי אש.

בין האמצעים הפשוטים יותר, ניתן למשל למצוא מטפים, גלגלון לכיבוי אש ועוד. ספרינקלרים נחשבים מערכת מתקדמת לגילוי עשן וכיבוי אש, ומומלץ מאוד להתקין אותם גם מתי שהחוק לא מחייב זאת. על ידי התקנת האמצעים הנכונים לכיבוי האש בעסק, אנחנו למעשה עושים הרבה יותר מאשר להגן על העסק ועל החיים שלנו.

החשיבות בגלאי עשן בעסק – הרבה יותר מרק הגנה מפני אש

במה תורמת לנו ההתקנה של גלאי אש בבית העסק? אם ניקח את הלקוחות בבית העסק כדוגמה, הרי שהם ירגישו הרבה יותר בטוחים לבלות בבית העסק ולהעביר בו את זמנם. ברגע שלקוחות רואים כי מדובר בבית עסק שלוקח את עצמו ברצינות ולא מוכן להתפשר על הבטיחות של המבקרים בו, הם ירגישו בכך בתוך שנייה בודדה.

ייתכן מאד שכפועל יוצא מכך שהלקוחות ירגישו בטוחים יותר להנעים את זמנם בבית העסק, הם ירגישו חופשיים לרכוש יותר מוצרים, הם ירגישו את הצורך לספר על בית העסק לחבריהם ועוד. בשורה התחתונה, בית העסק מצריך הגנה, שהיא בעצם הרבה יותר מ"סתם" הגנה פיזית מפני עשן ואש. אם כך, החשיבות בגלאי עשן בבית העסק, טמונה גם בעובדה שעסק בטוח הוא עסק מוכר יותר ומרוויח יותר. הקניתם תחושת ביטחון ללקוחות? ייתכן והגברתם מכירות.

6 בינואר 2020 / מידע מקצועי

Share the Post

Call Now Button