דברים שצריך לדעת על תקן 1928

Sprinkler

התגוננות בפני אש אינה מסתיימת בהתקנת מערכות איתור, אזעקה וכיבוי. ציוד הכיבוי צריך להיות תקין ומוכן לשימוש בכל רגע, ולכן נקבעו תקנות לבדיקות תקופתיות של מערכות כיבוי אש וכן ציוד לכיבוי שרפות. חברת פלג הנדסה ובטיחות אש מעסיקה אנשי מקצוע מומחים, המוסמכים להתקין ציוד כיבוי אש ואף לבצע את הבדיקות התקופתיות הנדרשות.

מהו תקן?

תקן הוא מסמך שהופק על ידי מכון התקנים ובו מפורטות דרישות טכניות החלות על מוצרים ושירותים. הצורך בו הוא שמירה על איכות המוצרים, יצירת אחידות במידות ומשקולות ושמירה על בטחון ובריאות הציבור. קיימים תקנים העוסקים בפרטי מוצר, כגון גודל ומשקל, תקנים העוסקים בהתקנת מוצרים וכן תקנים העוסקים בתחזוקה ובדיקה. לא כל תקן הוא רשמי ועד שהוכרז כרשמי, הרי הוא בגדר המלצה. מרגע שתקן מוכרז כרשמי, קיימת חובה למלא אחר הוראותיו.

מהו תקן 1928?

תקן 1928 תוקן עבור מערכות כיבוי העושות שימוש במים והוא תקף במיוחד עבור מערכות ספרינקלרים, בעברית – מתזים. בנוסף למתזים, התקן מתייחס לזרנוקים, זקפים, מערכות מים-קצף ומערכות קבועות לריסוס מים. התקן קובע אילו בדיקות יש לבצע ומדי כמה זמן יש לבצע אותן, על מנת לשמור על תקינות המערכות.

שירות מלא

חברת פלג הנדסה ובטיחות אש מספקת לכם שירות מלא, הכולל ייעוץ, בחירת מערכת כיבוי האש האידיאלית עבורכם, התקנה וביצוע בדיקות תקופתיות על פי הנדרש בתקנים. אם בחרתם להתקין מערכת מתזים בביתכם, אנו נבצע את ההתקנה במקצועיות ואדיבות וכמו כן, נבצע בדיקות תקופתיות עבור מערכות ספרינקלרים על פי תקן 1928. אנו מאמינים כי שירות טוב הוא שירות הכולל את כל השלבים, החל מייעוץ ותכנון ועד תחזוקה שוטפת ובדיקות תקופתיות. את ההתקנה והבדיקות מבצעים אנשי מקצוע מוסמכים. אל תתפשרו על שירות שאינו כולל בדיקות תקופתיות, או על התקנה שאינה מבוצעת על ידי איש מקצוע מוסמך, שכן מדובר בחייכם, בביתכם ובבטיחותכם.

בטיחות ללא פשרות

כולנו רוצים להגן על רכושנו ועל יושבי ביתנו מפני שריפות. לכן, בבואכם לבחור ולהתקין מערכות כיבוי והתגוננות בפני אש, וודאו כי פניתם לחברה המעסיקה אנשי מקצוע מוסמכים וכן שהמוצרים והשירותים הניתנים לכם, עומדים בכל התקנים. באם הותקנה בביתכם מערכת מתזים, וודאו כי החברה תספק לכם גם את הבדיקות התקופתיות עבור מערכות ספרינקלרים, כפי שנדרש על פי תקן 1928. כך תבטיחו שהמערכות תקינות ומוכנות לפעולה. בחברת פלג הנדסה ובטיחות אש, נשמח לעמוד לשירותכם בייעוץ, התקנה ובדיקת מערכות כבוי אש על פי כל התקנים הנדרשים.

 

לפרטים על הבדיקה וביקורת של תקן 1928 – לחצו כאן

1 במאי 2016 / כללי

Share the Post

Call Now Button