אמצעים מתקדמים למניעת שריפות

fire-safetyy

בעולם כיום יש שפע כפי שלא נראה מעולם, בכל תחומי החיים: רפואה, חקלאות וטכנולוגיה הם רק מקצת הדברים שהופכים את העולם שלנו למה שהוא ומשפרים אותו. האמצעים הללו מאפשרים לנו לשלוט על כמה שותר אספקטים בחיים שלנו, אך למרות זאת ישנם תחומים בהם איננו יכולים לנבא כל תרחיש עתידי שיקרה. אחד מהתחומים הללו הוא הביטחון האישי שלנו ושל בני משפחתנו, לכן אנו עושים ככל האפשר כדי למנוע מאורעות לא נעימים.

אמנם איננו יכולים לדעת מה ילד יום, אבל אנחנו בהחלט יכולים להיערך לתרחישים מסוימים מראש כדי למזער את הסיכויים לנזקים משמעותיים בגוף וגם בנפש. בין הדברים שחשוב שיהיו בכל בית כדי לשמור עליו ועל השוכנים בו נכללים אמצעים מתקדמים למניעת שריפות. ציוד מסוג זה יכול למנוע או לגדוע אסונות באיבם, ולכן חשוב שיהיו בביתכם לפחות מספר מוצרים למניעת שריפות.

אז איך ניתן למנוע שריפות?

אנו נמצאים בעידן טכנולוגי שבו קיימים אמצעים מתקדמים ביותר לגילוי שריפות וגם למניעה שלהן. לפניכם שלושת המרכזיים מתוך שורה ארוכה של אמצעים נגישים שיכולים להציל חיים:

  1. מערכת גילוי אש – המערכת המתקדמת הזו, הידועה גם בתור "רכז גילוי עשן", כוללת מעין קופסת בקרה שמנטרת את המצב ברחבי הבית. באמצעות חיישנים נסתרים הממוקמים בחדרי הבית או המוסד, נשלחים לרכזת אותות המתריעים מפני שריפה. האזורים בהם יש סכנה לשריפה מסומנים בקופסת הרכזת בעזרת אורות מיוחדים שמתריעים על מיקום הבעיה. מלבד זאת, בעת שריפה או לפניה, הרכזת מבצעת חיוג אוטומטי למקומות המתאימים כדי להתריע מפני סכנה.
  2. גלאי עשן – אחד מאמצעי מניעת השריפות הידועים ביותר. גלאי העשן שצורתו לרוב עגולה מחובר לתקרה, וכאשר עשן בא עמו במגע, הגלאי מתחיל לצפצף ולהתריע על המתרחש כדי שניתן יהיה לכבות את השריפה בזמן, או להתפנות מהמקום ולהזעיק עזרה. למידע נוסף על רכישת גלאי עשן קראו את התוכן בעמוד הזה.
  3. מטפי כיבוי אש – התלקחות של אש היא מצב שאף אחד אינו רוצה להגיע אליו, אך במקרה בו אכן מתחילה שריפה, חשוב שיהיה בקרבתכם ציוד כיבוי אש. מטפי כיבוי אש יכולים להציל חיים, שכן ניתן לכבות בעזרתם שריפה עוד בשלביה ההתחלתיים ולמנוע את החרפתה. עם מטפי כיבוי אש שמכוונים לבסיס השריפה, ניתן להשתלט עליה בזמן ולמגר נזקים מבעוד מועד.

שריפות ואש הם נושאים רציניים שמשפיעים על חייהם של אנשים רבים. כדי למנוע את המצבים הללו ואת הנזקים לגוף ולרכוש שהם עלולים לגרום, חשוב שיהיו לצדכם אמצעים מתקדמים למניעה ולכיבוי שריפות ומערכות כיבוי אש מתקדמות, אשר יכולות להציל חיים.

לרכישת אמצעים מתקדמים למניעת שריפות, חייגו עוד היום ל-03-3038190 או השאירו פרטיכם באמצעות טופס יצירת הקשר שבאתר.

17 בינואר 2017 / מידע מקצועי

Share the Post

Call Now Button