איזה ציוד כיבוי אש חשוב להחזיק בבית?

tofes-4

בתים רבים אינם מצוידים באופן נכון למקרי שריפה ועשויים להינזק באופן ממשי מכל דליקה קטנה. מסיבה זו, חשוב שבכל בית יהיה ציוד כיבוי אש בסיסי, אשר יאפשר התנהלות חכמה ופתרון של ממש – מבלי להזדקק לשירותים של מכבי האש. הנה כמה פריטים שיעזרו לכם להילחם בדליקה ולהימנע מנזקי השריפה.

מטפים לכיבוי אש

מטף לכיבוי אש נחשב לאחד האביזרים הבסיסים אך החיוניים ביותר שאתם יכולים להחזיק בבית שלכם. מכיוון שהרכישה שלו היא חד פעמית והעלות שלו שווה לכל כיס, הוא אידיאלי לכל בית ומהווה תוספת שאתם חייבים לשקול. בנוסף, בשנים האחרונים מייצרים מטפים בנפחים שונים, אשר מתאימים בקלות גם לדירות קטנות ומספקים מענה של ממש לכל צורך. התרשמו ממגוון המטפים שלנו כאן.

גלאי עשן

גלאי עשן הוא בגדר חובה בכל בית ומספק מעטפת הגנה מלאה בעלות נמוכה במיוחד. הגלאי נחשב לחלק אינטגרלי מכל ציוד לכיבוי שריפות ומקנה לכם התרעה איכותית – הרבה לפני שהשריפה מתפשטת. רצוי להציב את הגלאי באזור המטבח או בחדר השינה, וליהנות מהגנה מלאה במחיר שאתם יכולים להרשות לעצמכם.

רוצים לדעת מה חשוב לבדוק לפני רכישת גלאי עשן? כאן תמצאו את כל המידע.

חלון-כנף לשחרור עשן וכיבוי מהיר

חלון כנף נחשב לאחת האפשרויות הטובות ביותר לטיפול בשריפות ובנזק העקיף שלהן. זהו ציוד כיבוי אש שמשתלב באופן אינטגרלי בכל דירה מאפשרת לצנן את הטמפרטורה במוקד השריפה. ניתן לסגור ולפתוח את החלון באופן אוטומטי ולשלוט הן ברמות החמצן בחדר והן ברמות העשן אשר קיימות בכל חלל, באופן קל ופשוט.

גלאי גז

גלאי גז מהווה פתרון נהדר עבור בתים פרטיים אשר משתמשים בקמיני גז ובמטבחים שמתבססים על כיריים מסורתיים. גלאי הגז מאפשר זיהוי מהיר של דליפות גז ומונע הצטברות של חומר בעירה מסוכן בחלל הפנימי של הבית שלכם. כך, ניתן למנוע את גורם השריפה הראשי ולצמצם עד למינימום את הסכנות הקיימות במרחבים הכי חשובים של הבית שלכם.

כדור לכיבוי שריפות

כדור לכיבוי אש  הווה אופציה של ממש עבור מי שמעוניין ליהנות מציוד כיבוי איכותי ונייד כאחד. הכדור מכיל חומרים נוגדי בעירה וניתן לנייד אותו בין דירות, כך שהוא מתאים לצעירים אשר שוכרים דירה ולא מעוניינים להשקיע בציוד יקר. הוא אפקטיבי לשריפות קטנות ומציע פתרון של ממש לדליקות בכל רחבי הבית.

לסיכום, חשוב להצטייד בציוד לכיבוי שריפות ולשמור על הבית שלכם מפני התפתחות של דליקה. זוהי השקעה חשובה אשר תשמור על היקרים לכם מכל ותמנע אסונות כבדים ברכוש ובנפש.

11 בינואר 2018 / מידע מקצועי

Share the Post

Call Now Button